Skip to main content

Aan het begin van 2021, toen we allemaal nog onder de ban waren van Covid-19 besloten we intern dat Clickvangers wel een facelift kon gebruiken, de stijl die we de afgelopen jaren hadden gebruikt kwam nog uit een tijd waarbij we grafisch nog aan het ontwikkelen waren (nu nogsteeds natuurlijk). Er was weinig communicatie tussen het logo en de rest van de vormgeving.

Blijven innoveren

Blijven vernieuwen

Blijven bijwerken

De oude look.

We zullen ons oude logo gaan missen maar het was tijd om onze nieuw geleerde skills te gebruiken voor onze eigen huisstijl. Al sinds 2017 liepen we ermee rond en bij deze is hij vereeuwigd in deze blogpost!

de C en de V symboliseerde een vlindernet dat de “clicks” kon vangen. Heel leuk natuurlijk, maar duidelijk was het niet. Alleen als je de achtergrond informatie had kon je het er een beetje in zien.

Het patroon is voor hederdaagse standaard een beetje ouderwets geworden, het kleurgebruik was te divers.

Dan de nieuwe look!

LOGO

Het nieuwe logo gebruikt nogsteeds de letters C en V maar nu is het geen vlindernet meer. Het is nu een iets breder te interpeteren logo geworden. Onze originele visie was een computermuis die in de cirkel klikt. Maar je zou er ook een vliegtuigje in kunnen zien die gevangen wordt door de C. Wat je er ook in ziet, wij zijn ontzettend blij met de nieuwe CV look en we hopen dat jullie hem ook mooi vinden. Hij is nu perfect in balans waar het oude logo eigenlijk een beetje om leek te vallen. En dit logo is wiskundig ook nog eens helemaal egaal. De 3 squares die samen de V vormen zijn precies even wijd breed als de uiteindes van de C. Alle afstanden kloppen gewoon en dat is eerlijk gezegd gewoon heerlijk om naar te kijken!

KLEUR

De oranje kleur symboliseerd de frisse kijk die we met ons mee brengen naar iedere locatie en de moderne aanpak die garant is bij de service van Clickvangers.

One Comment

Leave a Reply to Guus Cancel Reply